Byga

Daca sunteti din Craiova, cu siguranta ati auzit de Craiova Independent Artists – C.I.A. pe scurt.
Oricum, un ascultator de muzica hip hop romaneasca, ar trebui sa fi auzt de CIA – implicit de BYGA.

Tipul ala cu voce mai grava si mai ragusita.

byga-de-la-cia-300x225

Am spicuit cateva fragmente din biografia lui atasata pe site-ul oficial al formatiei.

De muzica am fost indragostit de mic, de absolut orice gen. Am luat-o putin mai in serios atunci cand, fiind la Scoala Populara de Arta din Craiova, la sectia Percutie, am incercat cu alti baieti sa infiintam o formatie hardcore.

[…] odata cu decoperirea calculatorului si a unor softuri de muzica rudimentare, am inceput sa construiesc. Am avut chiar un album lansat oficial, insa pe plan zonal, la o “casa de productie” locala. Trupa se numea atunci Conflikt Stradal (albumul – “Olteneste”), in care activam cu un prieten, Marian (aka Japka)

Probabil melodia care i-a pus pe harta este colaborarea cu Alex Velea si Sisu si Puya. Aia cu “mai vrei…”

Citeste mai multe despre biografia lui Byga.

Anii au trecut, baietii au capatat multa experienta cu timpul, iar Byga a scos album solo.

Albumul poarta numele “33” – numar ce marcheaza varsta lui Byga in momentul de fata.

byga-187x300

“Mai smecher” – piesa produsa in colaborare cu Rashid si Phila, este piesa care a anuntat ca albumul lui Byga este pe teava.

Asculta:

Byga – Mai smecher

Daca ar fi toata muzica din zona Olteniei asa.

Tu ce crezi despre asta?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.