Selectii hip hop (primavara – vara 2013)

Selectii hip hop (primavara – vara 2013)

Sa vedem ce am mai ascultat in 2013 in materie de muzica hip hop.

Colectia primavara-vara.

Incepe cu o piesa de a lui Cerbu, o colaborare cu Stres si Doc, de la Ctc.
Piesa se numeste “Invata“.

Melodia face parte de pe albumul propriu a lui Cerbu, intitulat “Cinema“.

“Ai rabdare baby” ne spune JerryCo, tipul lansat de Tataee

E mai soft el asa uneori, dar din cate vad canta sincer, din simtaminte 😀

Cand vorbim de Nimeni Altu’, nu mai avem nevoie de prezentari. Ascultam o piesa semnata Sagace, Nimeni Altu’ si Mistah B.

Meditez

Il mai stiti pe Mark:

20 cm records, markone
Tot in primavara pe la mijlocul lunii aprilie, MarkOne1 se retragea din grupul 20cm Records.
A alsat fanilor urmatorul mesaj:

“Bună seara, Draci Copii ews icon smile MarkOne1 s a retras din 20CM Records Bro News Portal Muzica Hip hop Zilele astea am avut o discuție cu băieții de la 20CM, împreună am decis ca e mai bine sa ne despărțim!
Asta nu înseamnă că mă retrag din muzică. Nu are rost să intru în detalii, doar vreau să spun că îmi doresc să fiu independent și cu asta am încheiat orice discuție pe viitor legat de acest subiect!
Vreau să le mulțumesc lui Cheloo, Ombladon și FreakaDaDisk pentru tot sprijinul lor. Vreau să-i mulțumesc lui Bitză pentru colaborarea lui la piesa „Le-am făcut pe toate”. Pace și respect! Markone1”

Continuam cu melodii hip hop.

Underman si Carbon , iti prezinta jurnalul :

Colosul din Craiova, El Nino, este baiat dintr-o bucata.

Mihnea a lansat o piesa pe care apare si mult regretatul retras din muzica, Cedry2k.

Asculta Darul Suprem :

Stai pe faza, urmeaza si altele.

Tu ce crezi despre asta?

