Faza cu articolul cu Soros

Pentru abonatii mei care ati crezut ca m-am dilit cu ultimul articol: SOROS NU VREA SA AFLAM DE TUNELURILE SECRETE DIN BUCEGI – a fost un experiment.

Am scris intentionat un articol plin de publicatii si l-am publicat pe facebook in grupul “Sustinatorii Antena 3” cu scopul de a vedea reactiile membrilor.

Am primit ceva likeuri si aprobari.

Va las linkul grupului: ANTENA 3 ✔ Grupul susţinătorilor şi telespectatorilor fideli

Numai unu si unu 😀

Pinned post este ceva cu domnul Dan:

profesorul-martin-dan-voiculescu-antena-3-facebook

Hal de profesor 😀

Tu ce crezi despre asta?

