DOC & Motzu – HD (Album)

DOC & Motzu – HD (Album)

doc, motzu, album, hd

Am decis sa sustin miscarea si sa cumpar albumul lui Doc cu Motzu, cel intitulat HD.
Nu inteleg legatura cu Hunedoara, dar in fine, probabil baietii se trag din zona. Sau au tras din zona. In fine.

Am intrat pe google play si l-am gasit cu 14 ron. Tranzactia a mers fin, am pus datele de la cardul de credit, dupa care am cumparat. Albumul a aparut in contul de google play in format digital, dar poate fi descarcat si pe telefon sau in PC.

De la prima piesa mi-am dat seama ca e blana. E vorba de piesa cu Helen –Primul film.
Sunt vreo doua piese cu Ctc‘ul, una dintre ele fiind Bula mea.
Este si un remix de la Ceai, este Doc Qijote si este si o piesa cu Killa Fonic de la Satra.

Doc si Motzu au facut treaba buna, Staif, cum s-ar zice.

Las aici piesa cu Smiley:

DOC, SMILEY – Pierdut Buletin

Tu ce crezi despre asta?

