Impresii de la AIRFIELD 2015

20150801_202132

Am ajuns la locatia festivalului sambata pe la amiaza, la Aerodromul Magura, undeva intre Sibiu si Cisnadie.

Am intrat in a doua parcare pusa la dispozitie (au fost doua in total), unde am platit o taxa de 10 lei.
Am fost avertizati ca de fiecare data cand parasim parcarea si vrem sa avem acces din nou, vom plati iar acea taxa de 10 lei.

Ne-am dus sa ne procuam bilete pentru festival, precum si la accesul in zona de camping de la ghiseu, dupa care am mers la alt ghiseu pentru bratari.

Zona de camping era destul de mare, iar amplasarea corturilor a fost destul de organizata.

Regula era ca nu ai voie nici cu mancare la camping, nici cu animale, nici cu apa sau bautura, nici cu droguri.

Am vazut de toate.

Era amplasat un stand unde puteai procura apa la juma’ de litru sau alte bauturi racoritoare. Problema era ca se deschidea doar la 10-11 dimineata. Ceea ce era nasol.

In zona cu festivalul erau amplasate 4 scene si locuri speciale pentru tot felul de activitati interactive. Deasemenea si standuri cu mancare si bautura.

Vanzatorii de la standuri parea foarte aerieni, probabil si din cauza ca erau multi voluntari.

Un plus de la standurile de mancare era standul cu specialitati belgiene, printre care niste sosuri foarte pacatoase.

In afara de scena Hip-hop, celelalte scene au fost foarte slab populate.

La scena hip-hop au concertat multe nume consacrate din peisajul autohton, gen CTC, Flow Rege, Haarp Cord etc

Nume notabile din afara pe care le-am prins au fost KRS One, care a facut super atmosfera.

Pe partea de final la KRS, acesta a invitat toti Mc’ii ce au cantat anterior sa urce cu el pe scena.

Au urcat si s-au dezlantuit :

In ultima seara pe scena de hip-hop de la Airfield au urcat baietii de la Mobb Deep.

airfield, festival, mobb deep

Mobb Deep au cantat piese celebre ca :

  • Shook ones
  • It’s Mine
  • Survival of the Fittest
  • Quiet Storm

Pentru final – festivalul a avut minusuri mari dpdv al organizarii, dar mari plusuri pentru partea cu hip-hop’ul. Se vede mana lui Vlad Dobrescu.

Tu ce crezi despre asta?

