Ce frica mi-a fost ca vine sa ne fure pateul!

Era undeva prin anii 2000, iar eu baiet fiind, mergeam la bunica’mea.
Eram intr-o autogara intr-o localitate din Muntii Apuseni si trebuia sa astept vreo doua ore un autobuz. Asta pentru ca infrastructura inca de pe atunci era foarte bine pusa la punct.

Cum stateam eu asa in salonul de asteptare din autogara, la masa de langa mine se pune o femeie in varsta cu doua fete mai mici – probabil nepoatele dansei.

Scoate baba din traista niste ceapa, castraveti, rosii si o conserva de pateu. Le aseaza pe masa si incep toate trei sa manance.

In scurt timp apare un boschetar, se apropie de ele si le intreaba cat e ceasul.

Femeia in varsta raspunde, oarecum socata. Boschetarul pleaca. Nici nu stiu daca era boschetar, probabil doar in satean mai prost imbracat.

Dupa ce individul dispare din raza vizuala, batrana incruntata, le spune fetelor:Ce frica mi-a fost ca vine sa ne fure pateul!”.

Cat pret pun oamenii simpli si saraci pe o bucata de metal umpluta cu resturi de piele si oase de la diverse animale crescute cu steroizi…

Atunci am inteles cum se poate ca milioane de romani din mediul rural sunt in stare sa voteze pe unul sau altul pentru o sticla de ulei sau o punga de faina.

porc, pateu

One thought on “Ce frica mi-a fost ca vine sa ne fure pateul!

  1. Pingback: Ne fura la Kaufland, sau primatele nu stiu sa foloseasca un cantar? | Blogul lui Fitziu

Tu ce crezi despre asta?

