Defecte la masina de tuns

Din experienta mea cu masinile de tuns.
Daca stii sa tunzi, sau daca te tunzi scurt, cu unu sau doua numere, nu ai chef sa mergi pe la frizerii sa faci programari si sa astepti. E ok sa ai masina de tuns proprie si te tunzi singur sau te ajuta un prieten.

Am avut pana acum doua – ambele modele de la Philips.

Prima era ceva de genul:

masina-de-tuns-philips-qc-5050

Dupa cum se poate vedea, reglajul pieptenelui se face din spatele aparatului de tuns, prin rotatie.

Pieptenele (gratarul) arata asa:

pieptene-gratar-aparat-masina-de-tuns-philips-qc5050

Este semireglabil si se onduieste dupa forma capului.

Problema pe care am intalnit-o aici este ca s-a rupt un dinte de la pieptene. Dupa aia inca unul. Asta din cauza ca am tinut masina de tuns intr-o plasa si am carat-o dintr-o parte in alta.
E oarecum frustrant ca masina mergea perfect, dar fara gratarul reglabil, nu mai prea era de folos. Iar gratare sa le cumperi separat nu se prea gasesc. Sau daca se gasesc nu se merita investitia.

De recomandat este sa cari masina de tuns in cutia in care a venit cand ai cumparat-o.

A doua masina a fost alt model de la Philips, una mai light si mai mica in dimensiuni:

masina-de-tuns-philips

Aici reglajul se face de pe un comutator pozitionat la mijlocul aparatului de tuns.

Nu am intampinat defecte la acest model, dar problema a fost ca mi-a fost furata impreuna cu rucsacul in care era. šŸ˜€

Acum ma orientez sa imi iau una noua, cel mai probabil de pe emag si tot de la Philips.

3 thoughts on “Defecte la masina de tuns

  1. inca nu am gasit masina de tuns pt nivel casnic.. am cativa ani de cand tund in familie, pe mine si vecinii.. de-a lungul anilor am achizionat 2 bucati Philips, 3 bucati Remington.. desi toate functioneaza si dupa 7 ani, nu pot sa mai folosesc decat un remington care are piepteni detasabili pt fiecare marime, pt ca celelalte sunt inutile cu dintii lipsa la gratare

    cateva aspecte

    Remington-urile taie bine/cam agresiv, dar se rup dintii gratarelor.. sunt galagioase.. cam grele

    Philips-urile sunt mai silentioase.. aceeasi problema la gratare, mult mai usoare la greutate, mai finutze.. taie bine

    cred ca la urmatoarea achizitie ma indrept spre ceva mai de firma: Moser sau Babyliss.. sper sa nu raman dezamagit

    Like

Tu ce crezi despre asta?

