Samurai – Mi-am dorit sa fiu

Samurai – Mi-am dorit sa fiu

Am 24 de ani deja, io dacă mor ce las în urma mea?
Sunt pe o stea, dar poa’ să cadă sau să urce
Simt c-am lumea la picioare, dar nu-s rege, nici înger
Anii trec,timpu se scurge, aș fi putut să fac mai mult
Frații mei aleg greșit dar nu mai am cum să-i ajut
M-am săturat să aud atâtea planuri de ani încoace
Vreau să-mi fac muzica viață, să mă odihnesc în pace
Vreau să urc până la cer când ard un cui cu frații mei
Dar să mă întorc pe pământ când număr până la trei
Când mă văd sa râd cu ei sa fie ca la început
Să ne axăm pe viitor să uităm de timpul trecut
Că am crescut….

Ceva versuri din piesa pe care v-o prezint in continuare.
Artistul este Samurai, de la Paranoia 13 – direct de pe faleza calare pe val si pe un instrumental de a lui 2Pac.

Samurai-Freestyle-mi-am-dorit-sa-fiu-300x184

Asculta!

Tu ce crezi despre asta?

