Sfantul Valentin pe scurt

Sfantul Valentin pe scurt

14 februarie – 2013…din nou acea sarbatoare pentru victimele marketingului americanizat…

E timpul sa iei bani imprumut si sa alergi pe la florarii si pe la magazinele de cadouri sa cumperi perne cu ” Te iubesc Liliana, esti sufletul si viata mea”

Te rogi sa fie vreme buna, sa nu fii nevoit sa o astepti mult in ploaie cu trandafirii in mana…

Orice pentru printesa ta…

Oricum, astazi ori o vezi goala , ori o sa vezi goluri, ca doar a inceput Champions League.

Baietii mereu pusi pe glume subtile de la TNR au scris deja cele mai exclusive stiri legate de sarbatoarea Sfantului Valentin. Sa vedem…

Un barbat are o scuza sa scape de Sfantul Valentin , dar nu o sa o dezvaluie nimanui.

– Alte studii arata ca 14 februarie e ziua in care barbatii stau cel mai mult peste program la servici

– Multe agentii de turism s-au sesizat si ofera pachete speciale barbatilor de Sfantul Valentin.

Prezenta la florarii in miezul zilei a fost de 14%, arata cele mai precise exit-polluri.

– Nu putea lipsi prezenta Bisericii ortodoxe Romane din aceasta ecuatie: Bor oficiaza slujbe speciale, romantice si foloseste doar lumanari parfumate de Sfantul Valentin.

In rest doar fericire si voie buna 😀

Eu nu am mai luat flori astazi pentru ca dupa aia nu imi mai ajungeau de bere.

“`
Cupidon cand a vrut sa traga in mine cu arcul,
I-am pus pistolu’ in gura si i-am zburat capu’
…(Ombladon)

sursa foto

Tu ce crezi despre asta?

