Pericol

Cheloo – PERICOL

Visati revolutii blestemand in pahar

Cu pistolu` descarcat incuiat in sertar

Romania, penitenciar in aer liber

In umbra Caraimanului asteptam un nou lider

Liber nu sunt, fericit nu sunt, n`am cum …Raman un huligan, refractar si nebun…
Democratie e o forma de comunism gretos …Iar balanta justitiei, un cantar mincinos
Parlamentu e o farsa, il gasesti dupa miros …Hotii la cravata scapa prin usa din dos
Guvernul e o hiena, paznic la morga Revolutiei …Amana sistematic gasirea solutiei
Puterea ne prosteste cu limbaj de lemn …Atrage politisti saraci, mercenari pentru sistem
Nu ma tem sa infrunt viitorul incert
Eu vad, eu nu uit, eu nu iert …

Amara`i painea mancata aici cu noduri …Castiga alegerile cine cumpara mai multe voturi
Presa scrie liber despre violuri si crime …Si saruta`n bot partidu care cotizeaza mai bine
Jandarmi platiti de noi ne bat in cap la meciuri …Cum bateau securistii partizanii in beciuri
La 4 ani votati in sila, in spume, in gluma …Imbratisand increzator acelasi tip de ciuma
Casa Poporului e un stup de trantori obezi …Biserica e un loc in care te rogi, platesti si nu crezi
Cum ar fi daca te`as trezi cand visezi frumos …Si ai incepe brusc sa vezi, ai fi si tu periculos?
Ura mea arde cand prostia sufoca vointa …Sa`ti fie betonu usor, respecta`mi dorinta
Nu ma tem sa infrunt viitorul incet
Eu vad, eu nu uit, eu nu iert …

Versurile apartin lui Cheloo de la Parazitii din melodia “Pericol” facuta alaturi de Fritz si inclusa pe albumul intitulat “Cel care uraste”

cheloo, pericol, cel care uraste

Tu ce crezi despre asta?

